Ομιλία σε ΓΣ ΕΣΕΕ 10/5/2009
Σύνθημα:
Καταψηφίστε τους καταψηφισμένους.
Αποτελεί: ευθύνη και υποχρέωσή σας, έστω και αν συμφωνείτε μαζί τους, να το κάνετε.
Γιατί πέρα από την ηθική (απόλυτα ορατή όμως διάσταση) γελοιοποίησαν και ευνούχισαν, αυτοί οι εραστές της καρέκλας, κάθε στοιχειώδη έννοια:
- Καταστατικής λειτουργίας
- Δημοκρατικής νομιμότητας και
- Συνδικαλιστικής δεοντολογίας.
Αλήθεια αν μπορούν και γίνεται ανεκτό καταψηφισμένα Προεδρεία να παραμένουν, σα να μην τρέχει τίποτε, τότε τι στο διάολο νόημα έχουν οι λεγόμενες μυστικές ψηφοφορίες του τέλους ή απλώς προβλέπονται για να ρυθμίζουν τη ροή προς το μπουφέ.
Πρέπει όμως και σήμερα να καταψηφιστούν γιατί είναι ένοχοι και βέβαια όσοι τους στηρίζετε είστε συνένοχοι για τα αδιέξοδα και τη μαύρη προοπτική που αντιμετωπίζει το μικρό μαγαζί, ο αυτοαπασχολούμενος και η οικογένειά του.
Αλήθεια η οικονομική κρίση τι είναι;
Συμπτωματικό κρυολόγημα χοίρων
ή
Επακόλουθο του έξαλλου
νεοφιλελευθερισμού και καπιταλισμού.
Πιστεύετε ότι:
- Ο πλούτος που υπάρχει στη γη δεν θα επαρκούσε για να μας θρέψει όλους; Αν ……
- Ο τζίρος της αγοράς δεν θα έφτανε για να κρατάμε μαγαζί όλοι; Αν …………
- Οι συντάξεις δε θα ήταν ανθρώπινες; Αν ………..
- Η υγεία, πρόνοια, περίθαλψη
δεν θα ήταν αναβαθμισμένες αν……..
- Η παιδεία επίσης.
- Οι κοινωνικές υπηρεσίες.
Τι πιστεύετε αλήθεια;;
- Η τραπεζική τοκογλυφία θα οργίαζε;
- Η ανεργία θα κτυπούσε κόκκινο;
- Η ακρίβεια.
- Τα καρτελ.
- Οι πολυεθνικές και τα
ολιγοπώλια και οι υπεραγορές.
- Οι δήθεν εκπτώσεις, οι
προσφορές, οι δωροεπιταγές, οι αθέμιτες πρακτικές.
- Η ληστεία του παραγόμενου
κοινωνικού πλούτου.
- Οι εργασιακές ανατροπές.
- Το παρεμπόριο και η παραοικονομία.
- Τα απελευθερωμένα ωράρια.
- Τα σκάνδαλα, οι λουβετούρες και η λαμογιά.
- Ο νέος και κυρίως παλιός έμπορος που φεύγει από το μαγαζί και χάνεται στους δρόμους για δανεικά.
- Η απουσία των γιατρών για
τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ σε πολλούς Δήμους.
Αλήθεια πιστεύετε ότι όλα αυτά και άλλα πολλά θα’ ταν έτσι; Αν………….
Ναι αν!!!
Έστω εμείς.
Ναι εμείς οι έμποροι!!!
- Στους Συλλόγους μας
- Στις Ομοσπονδίες μας
- Εδώ στην Συνομοσπονδία
Είχαμε άλλους συσχετισμούς.
Αν δεν είχαμε Προεδρεία και παρατάξεις που υπηρετούσαν και υπηρετούν τις συγκεκριμένες εμποροκτόνες και ανθρωποκτόνες πολιτικές.
Που
βάζανε και βάζουν πλάτη στις συνθήκες ενάντια στους λαούς, που σταυροκοπιούνται
στο όνομα της ελεύθερης αγοράς, της παγκοσμιοποίησης, της ιδιωτικής ασυδοσίας.
Αν
δεν είχαμε Προεδρεία που απεμπολώντας δηλ. ξεπουλώντας τα συνδικαλιστικά μας
όπλα και τα μέσα αντίδρασής μας:
- Σέρνονται σε στημένους
διαλόγους.
- Παρακάμπτουν το Διοικητικό
Συμβούλιο.
- Επιβάλουν και θεοποιούν το
δανεισμό ΤΕΜΠΟΛΟΓΟΝΤΑΣ
και ή
Αντιδρούν δημοσκοπώντας ή στήνοντας περίπτερα στη Βουκουρεστίου συγχέοντας το συνδικαλισμό με το χαβαλέ.
Δεν
με παίρνει ο χρόνος για να κάνω φύλλο και φτερό το βιβλιαράκι με το πεπραγμένα
τους. Θα πω μόνο ότι μου θύμισαν τις συμβουλές το 64 π.Χ. του Κουϊντου Κικέρωνα
στον αδερφό του, που έκανε προεκλογική εκστρατεία στη Ρώμη. Tον συμβούλευε:
«Να είσαι γενναιόδωρος στις υποχρεώσεις και να πραγματοποιείς
εντυπωσιακά συμπόσια»
Σε αυτά τα δύο και μόνο, πράγματι, το Προεδρείο δεν παίζεται.
Αλλά δεν πρέπει να
ξεχνάτε και τα λόγια του ΛΑΟ ΤΣΕ που έλεγε:
Τα πολλά χρώματα τυφλώνουν τα μάτια.
Οι πολλοί ήχοι κουφαίνουν τα αυτιά.
Τα πολλά μπαχαρικά σκοτώνουν τη γεύση.
Γι’ αυτό ο συνετός δεν παρασύρεται και δεν παραμυθιάζεται.
π.χ. Μας εμπαίζουν χοντρά τα
Προεδρεία της ΕΣΕΕ. Ζητάνε από το Διοικητή του ΟΑΕΕ:
- Καλή
συμπεριφορά των υπαλλήλων
αλλά δεν διεκδικούν:
- Μείωση εισφορών.
- Κάλυψη κατά τα 2/3 από το
κράτος των εξόδων.
- Αποκλειστικά Δημόσια
Δωρεάν περίθαλψη κ.α.
Προβάλλουν τα πρόστιμα και τις συνέπειες για τις παράνομες δράσεις π.χ. παζάρια, λαϊκές, προωθητικές πρακτικές κ.λ.π.
Και όχι μόνο δεν διεκδικούν απόλυτη απαγόρευση αυτών των πρακτικών και δράσεων
Τις νομιμοποιούν με τις φιέστες τους πότε για την ημέρα του καταναλωτή, πότε για την ημέρα του εμπόρου
και
Πότε για να μην το πω.
Τάχατες δήθεν ζητάνε φορολογική δικαιοσύνη
αλλά
Ταυτόχρονα προτείνουν συνάφεια και 2πλοφορολόγηση, αρνούνται να ζητήσουν αναγνώριση των βιβλίων δίχως φορολογικό νταβατζιλίκι.
Δεν έχω χρόνο:
Αν μακρύνω τον
κατάλογο με τα παραδείγματα, το φυλλάδιο με τα ημερήσια και τα μηνιαία
πεπραγμένα τους, θα αντιδιαστάλει από κατά πολύ μεγαλύτερη και ογκωδέστερη
έκδοση επιγραμματικής καταγραφής ένοχων και Δούρειων συμπεριφορών και
δράσεων.
Επίσης ήθελα να πω για τα ΚΑΕΛΕ, τους τομείς τεκμηρίωσης, τα Ερμεία, τους Δελφούς και τις πυθίες, τη δια βίου μάθηση και εκπαίδευση, αλλά επίσης δε με παίρνει ο χρόνος και γι’ αυτά, που βέβαια δεν είναι καθόλου λιγότερο ένοχα για τη συνδικαλιστική μας εκτροπή και για το αλλού ο γιαλός και αλλού το αρμένισμά μας. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω κάτι σε προσωπικό επίπεδο:
1. Με κατηγορούν και αλήθεια είναι ότι δεν είμαι συνεργάσιμος. Είναι ξεκάθαρο ότι άλλοθι και συχωροχάρτι από μένα σε αυτές τις πολιτικές, τις ένοχες και τις απέναντί μας εχθρικές, δεν είχαν – δεν έχουν – δεν θα έχουν, ήμουν – είμαι – θα είμαι απέναντί τους.
2. Έχω την ικανοποίηση ότι μαζί με τον Αλέκο το Σπύρου σαν Α.Σ.Ε. υπηρετήσαμε τους μικρούς αυτοαπασχολούμενους εμπόρους με συνέπεια απέναντι σε αυτές τις πρακτικές και πολιτικές, αλλά και όλες τις άλλες παρατάξεις, που χωρίς καμιά εξαίρεση λιγότερο ή περισσότερο αλληλογλύφτηκαν στο Προεδρείο.
(δείτε τις συνθέσεις των Προεδρείων και των ψηφοφοριών για την αλήθεια της δήλωσης)
Το ποιος έμεινε λιγότερο έγκυος εμάς της Α.Σ.Ε. δεν μας αφορά. Ας τα βρει αυτά ο τομέας τεκμηρίωσης των συμπλεγμάτων και γνωριμιών των συνεργατών της Ε.Σ.Ε.Ε.
Ούτε βέβαια μας ξαφνιάζει, την κατανοούμε τη συνδικαλιστική τους αιμομιξία. Είναι άλλωστε απόρροια της κοινής τους ευρωλαγνίας και εκσυγχρονιστικής λατρείας.
Ολοκληρώνοντας και θυμίζοντας το αυτονόητο δηλαδή την ανάγκη να καταψηφιστούν Διοικητικός, Οικονομικός Απολογισμός και Προϋπολογισμός
Θυμίζω επίσης τι έλεγε
και είχε δίκαιο ο Μπέρναρντ Σο σχολιάζοντας τις δήθεν κοινωνικές έρευνες:
κατανοήστε έλεγε:
Αυτό που ενδιαφέρει το φτωχό
είναι η φτώχεια του.
Αυτό που ενδιαφέρει τον πλούσιο δεν μας ενδιαφέρει.
Εγώ όμως που δεν είμαι τόσο κακός, δογματικός και απόλυτος το διατυπώνω σε παραλλαγή λέγοντας:
«να ζήσουν οι φτωχοί και οι γυναίκες των πλουσίων».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου